Hocam bir kaç yıl sonra maliyeciler kapınızı çalarlar. Siz yol yakınken bir şahıs şirketi kurun ve bundan sonrakilere fatura düzenleyin. Böylelikle bundan önceki girişleri de vergilendirmemiş olursunuz kazancınız bu olur. Bundan sonrakilerin hepsini vergilendirirsiniz kapınızı çalmazlar.