Öncelikle teşekkür ederim bilgiler için cidden. Bir sorum var. Linkini verdiğiniz temayı İngilizce veya Almanca'ya çevirmenin basit bir yolu var mı? Eklenti olur veya temanın kendi ayarlarından olur vs.