Hocam benim de twitter hesabım askıya alınmıştı. İtiraz gönderdim. Mail ile hesabımın açıldığını söylediler ama açılmadı. Ben 3 kez itiraz gönderdim ve üçünde de ayrı ayrı hesabımın askıdan kaldırıldığını belirten mail attı twitter. Fakat hesabım hâlâ askıda. Twitterı şikayet etmek istiyorum. Bunun için uluslararası bir kurum var mı acaba ? İnterpol gibi yerlere mi şikayet etmeliyim
Valla yolunu bulursan söyle ben de şikayet edeyim