Amazon Affialite kullanan var mı? Geri dönüş nasıl oluyor? Yabancı sitelerde iyi dönüşler olduğunu duydum
Bir de Türkiye'de de Amazon artık aktif olarak çalışmaya başladı. Acaba Türkiye'de ne zaman açılır affialite sistemi? Bilgisi olan var mı?

Satışlarda yüzde 3 komisyon veriyor sanırım.