wmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Hetzner'den almış oldugum sunucuya windows işletim sistemi kurmak istiyorum ancak 2 gündür kuramadım, Yardımcı olacak birisi varsa çok sevinirim.
hergün onlarca windows kuruyoruz hiç öyle kapanmıyor vb.. olmuyor.
pc sorun olabilir keşke aracıdan alsaydınız.

biz genelde şöyle yazıyoruz destek talep kısmında

Hello

OS install

USPstick install URL LİNK

Thansk.

gönderiyoruz ortalama yarım saat sonra kvm ile baraber kurulum ekranı ile geliyor 15 dakika sonra hazır.