Büyük balık küçük balığı yutar. Malesef sistem öyle bir hale geldiki... Baba esnaf, son 7 - 8 yıldır ayakta duruyor ama bir de ona sormak lazım. Umarım en yakın zamanda güzel temiz bir iş bulup emekliliği hakeder.