merhaba sevgili dostlarım. bu konuyu babam için açıyorum.

babam yıllardır esnaftı (bakkal) ancak etrafta açılan a101, bim gibi marketler yüzünden işleri çok azaldı vergi borcu, bağkur borcu, sigorta ücretini yatıramayarak büyük bir borç altına girdi ve dükkanını kapatmak zorunda kaldı ve henüz emekli olamadı.

kendisinin emekli olabilmesi için 3.5-4 sene kadar sigortalı olarak çalışması gerekiyor. gündüz bekçiliği, gece bekçiliği ya da bunun gibi bir iş bakıyoruz kendisine. belki buradan bu tarz bir arayışı olan birileri çıkar diye paylaşmak istedim.

ikamet: istanbul

sevgilerimi sunuyor, iyi günler diliyorum.