Bu çalışmanıza baktığımda daha yolun başında olduğunuzu görüyorum. Yapılan tekniği biliyorum ama tam anlamıyla yansıtamamışsın. Diğer konunuzdaki Atatürk tasarımı ile bu konudaki tasarım arasında uçurum var, aynı kişi yapmış deseler inanmam : ) henüz yeni bir tasarımcıysanız güzel bir çalışma olmuş sadece geliştirmek gerekir.
Yorumunuz için teşekkür ederim. karakter kısmı biraz aceleye geldi. ah bir grafik tabletim olsa neler yapacağım da

mouse ile bu kadar oluyor