Bu çalışmanıza baktığımda daha yolun başında olduğunuzu görüyorum. Yapılan tekniği biliyorum ama tam anlamıyla yansıtamamışsın. Diğer konunuzdaki Atatürk tasarımı ile bu konudaki tasarım arasında uçurum var, aynı kişi yapmış deseler inanmam : ) henüz yeni bir tasarımcıysanız güzel bir çalışma olmuş sadece geliştirmek gerekir.