e-defter'e de geçiş yaptınız mı peki. e-defter konusunda muhasebeciler haklı, daha farklı bir prosedürü var. (tabi fiyatı iki katına çıkaracak kadar değil). Ama e-fatura ile normal fatura arasında hiçbir fark yok. ben aylık olarak kesmiş olduğum e-fatura ve e-arşiv faturalarının çıktısını alıp veriyorum muhasebecime, e-fatura portala girmiyor o.