ahmetbaslik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, 6 aydır e-faturayım. Fakat e-faturaya geçtiğim için muhasebe ücretim neredeyse %100 arttı. İş yüküm arttı diyor. Muhasebeci e-fatura olduğumuz zaman da sistemden bizim faturaları tek tek indirip bakıyorum içeriğine gibi bir şey dedi. Bu konu hakkında bilgi alabilir miyim ?
İyi Günler,
Bizde E-Fatura mükellefiyiz e-fatura öncesi ve e-fatura sonrası muhasebe ücretimizde herhangi bir değişiklik olmadı , ayrıca siz çıktı alıp verebilirsiniz yada kendisi sistemden indirebilir bu konuda iş yükünü arttıracak ne var anlayamadım ? Ayrıca fatura takibi açısından E-Fatura normal faturaya göre daha kolay ve avantajlı sıra numarasını kaybettiği yada eksik bulduğu faturayı direkt olarak sistem üzerinden bulup inceleme şansı bulunmakta.İş yükü tam tersine azalıyor.Şahsen bizim muhasebecimiz E-Faturadan normal faturaya göre daha memnun sistem üzerinden kendiside kontrol edebiliyor.Muhasebecinizi sorgulamanızı yada detaylı konuşmanızı tavsiye ederim.