Merhabalar, 6 aydır e-faturayım. Fakat e-faturaya geçtiğim için muhasebe ücretim neredeyse %100 arttı. İş yüküm arttı diyor. Muhasebeci e-fatura olduğumuz zaman da sistemden bizim faturaları tek tek indirip bakıyorum içeriğine gibi bir şey dedi. Bu konu hakkında bilgi alabilir miyim ?