Whatsapp ı bir kaç kişinin kendi bilgisayarından eş zamanlı olarak network üzerinden kullanmaları için, xamp, wamp gibi webservis e kurabileceğim veya bir emulator var mı.?

Evet arkadaşımızın uyarısıyla "amulator" ü "emulator" olarak düzelttik. Konuda yazan anlamsız amulator ibaresi emulator olarak düzenlendi. Google a "online android emulator" yazıldı. Konuyu açmadan önce çıkan sonuçlardan farklı sonuçlar çıkmadı.