mustafa_2727 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selamlar şahıs firmasının standart gideri çok az her ay muhasebeci ve damga vergisi ödeyeceksiniz birde tabi bağ kur ödeyeceksiniz bir yerde çalışmıyorsanız ve en büyük kalemde bu 750 tl civarı şu an. Bunun yanısıra vergi konusunu kafana takma para kazanırsan vergi verirsin. Şahıs firmalarındakazandığın paranın standart olarak %35'ini vergi olarak verirsin.
Standart %35 değil. Vergi oranlarını şu kaynaktan görebilirsiniz: Kaynak