fiberservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kvm bilgileriyle kurulabiliyor.
download kısmından isoyu aktarıp kurulabiliyordu sanırsam.

@HostLAB; yardımcı olabilir belki..

iyi çalışmalra.
2 Gündür uğraşıyorum ancak kuramadım bir türlü, İso vs seçtim dediklerinizi yaptım ancak consol açılıyor geri kapanıyor anlayamadım.