kvm bilgileriyle kurulabiliyor.
download kısmından isoyu aktarıp kurulabiliyordu sanırsam.
@HostLAB; yardımcı olabilir belki..
iyi çalışmalra.
2 Gündür uğraşıyorum ancak kuramadım bir türlü, İso vs seçtim dediklerinizi yaptım ancak consol açılıyor geri kapanıyor anlayamadım.