Progressive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gönderiyorlar hocam içerde bakiyem vardi çekim talebinde bulundum yollamışlar.
4. gün oldu hala gelmedi, 180 dolar...
Yarın akşama gelmezse eğer tekrar talep edeceğim bakalım..