HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panel ve arayüzün tasarımını bile kendiniz yapıp dökmüşsünüz gerçekten helal olsun. Yazılım güzel, fakat sanırım hız problemi var. Elinize sağlık, iyi satışlar.
teşekkür ederim komple tasarım bize aittir geliştirmeye devam ediyoruz.