Kelaseth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema benim de çok hoşuma gitti. Daha önce de görmüştüm. Ortak alınabiliyor ise ben de ortak almak isterim
Lisansı sınırsızmış sanırım ama çok pahalı yinede