serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yıllık HP laptop var seri numarası olur mu diye sor.

2010 sonrası zaten 500+ ediyor.
Satıcı ile yazıştım ticari değilse geçer dedi ama net olarak çağrı merkezi numarisini verdi orada hafta sonu kapalı



Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada bende de bir cihaz var hp 2008 model 2010da garantisi bitmişti faydalanabiliyor muyuz acaba
Ticari olmayan seri numarası geçerliymiş ama net olarak çağrı merkezi yetkilisi söyler oda hafta sonu kapalı



dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben satacam hp laptopu. 6gb ram 1,5 amd 6400 işlemci hızı hp pavilion 15 mi var. ramlar 4+2 şeklinde iki tane soket yeri var. geçenlerde bozuldu ordaki plastikler erimiş dedi tamirci birisi kullanılmaz olmuş soketlerin ramlar de bozulmuş 4gb ram taktık. win7 kurdurdum arada bir mavi ekrana geçip kapansa da sanırım ram yetersiz geliyor canavar gibi çalışıyor. tamirci dedi 900 liradan aşağısına verme dedi.
Şuan 2 el laptoplar uçtu gerçekten çok pahalı artık