ben satacam hp laptopu. 6gb ram 1,5 amd 6400 işlemci hızı hp pavilion 15 mi var. ramlar 4+2 şeklinde iki tane soket yeri var. geçenlerde bozuldu ordaki plastikler erimiş dedi tamirci birisi kullanılmaz olmuş soketlerin ramlar de bozulmuş 4gb ram taktık. win7 kurdurdum arada bir mavi ekrana geçip kapansa da sanırım ram yetersiz geliyor canavar gibi çalışıyor. tamirci dedi 900 liradan aşağısına verme dedi.