Merhaba arkadaşlar HP marka laptop alacam n11 üzerinden bakıyordum HP kampanya yapmış

EĞER ESKİ BİR HP NOTEBOOK UNUZ VAR İSE SADECE CİHAZIN SERİ NUMARASINI VEREREK 2.000TL VE ÜZERİ ALIŞ VERİŞLERDE 320TL ÜCRET İADESİ HAKKINA SAHİPSİNİZ ÜRÜNÜMÜZÜ ALMADAN ÖNCE444 81 21 (HP MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI) E KAYIT YAPTIRIP GEREKLİ BİLGİYİ ALABİLİRSİNİZ.

gece olduğu için aramadım yarın müşteri hizmetlerini arayacağım satıcı ile mesajlaştım sadece seri numarası vermen yeterlidir dedi bilgisi olan var mı
birde HP laptopum yok bu konuda da nasıl bir yol izlemeliyim