Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit aslında; ilkokul çağına yönelik özellikle geri zekalıca hareketler yapanlar fenomen.
O kadar kolay deil hocam o Bi okadar gerizekalı var bi o kadarda orayı hakeden onların hakkını yemeyelim 😊😊