izinsiz falan degil. bir domaini kaydettiginizde otomatik yenilemeler acik olarak kaydedilir. otomatik yenilemeleri kapatmazsaniz suresi doldugunda otomatik olarak para ceker ve yeniler. sistem son derece dogru cunku domainler buyuk oranda bir senelik alinmaz. ve yenilemeyi. unuttugunuz icin domaininiz dusebilir. hangisi daha buyuk risktir, 94 lira kaybetmek mi yoksa harike giden websitenizin domaininin dusmesi mi? o yuzden otomatik yenilemeler acik sekilde domain kaydedilir. ve yenilenmesini istemiyorsaniz kapatirsiniz ve para cekilmez.