Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sakın işletme filan açma. kosgebden yeni girişimci desteği al öyle açarsın. ben şahıs işletmesi açtım ve şuan yeni girişimci desteğinden faydalanamıyorum. çok pişman oldum açıkçası.
Bende 1 hafta önce açtım, şuan genç girişimci desteğinden faydalanıyorum. Kosgeb gibi 5 yıl kapatma gibi bir durum da yok.