Usta,
iPhone da pil sorunu var, sürekli kabloyu yanında taşırsın
Huawei dersen olabilir.
Ama xianomi efsanedir.
Bende şu anda redmi5 plus var,şarjı gayet iyi. Oldukça hızlı telefon.
Yani paraya değer..