dün benim iphone'un kulaklığını taktım son ses açtım iki oyun attım. işte o zaman bi 25 dk bi 30 dk çatır çatır çatıştım. meğer bunun olayı sesmiş gerçekten. kulaklıkla heleki oyuncu kulaklığıyla dış dünyadan tamamen kopup oyun oynamak bana ters işte. kulağında kulaklık saatlerce oyunun başında kapı çalsa duyaman, yangın çıksa bilemen, acil bişi olsa, içerde yaşlı anam babam var Allah korusun kalbi tutsa fenalaşsa pişman olacak şeyler yapmamak lazım.