Dün itibariyle bende şahıs şirketi için başvurumu yaptım.

207TL - Vekaletname ve İmza Beyannamesi
400TL - Muhasebeciye verdim Şirket açılışı için

Şuanlık başka bir giderim olmadı. E-Fatura kullanacağım bu sebeple parasut mu yoksa başka birşey mi kullanırım o konuda kararsızım. E-Fatura E-Arşiv kullanan varsa tecrübelerinden yararlanmak isterim bende.

Muhasebe ücretim aylık 170TL
Vergi ücretleriyle beraber aylık 200-300TL ortalama bir giderim olucak.


muhasebeciyle konuştuğumda eğer evden çalışıyorsan Emlak Beyan Dökümü ile başvurunu yapabiliriz. Kira stopaj'ı vesaire ödemezsin dedi.
Ekstra olarak ilk defa vergi mükellefi olacağım için ve 29 yaşından küçük olduğum için Genç Girişimci Desteğinden yararlanacağım.