Zarara Girmezsin olduğun yerde dönersin sadece artışa geçmen için çaba göstermen gerekir ben normalde 9:00 - 18:00 çalişiyordum şimdi kendi işim olduğu için 09:00 21-23 arası çalişiyorum bunlardan en önemlisi severek yapmalısın Yardıma ihtiyacın olursa öm atarsan yardımcı olabilirim.
Ekledim hocam aklima takilan bir sey olursa yazarim cok sagoluj