200tl icerde basliyorsam problem degil hocam cunku onu her turlu sey yapiyorum. Benim amacim zarara gecmeden devam ettirmek.
Tesekkurler hocam arastiracagim.
Zarara Girmezsin olduğun yerde dönersin sadece artışa geçmen için çaba göstermen gerekir ben normalde 9:00 - 18:00 çalişiyordum şimdi kendi işim olduğu için 09:00 21-23 arası çalişiyorum bunlardan en önemlisi severek yapmalısın Yardıma ihtiyacın olursa öm atarsan yardımcı olabilirim.