Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi giderler düşülmüş net tutar üzerinden alınır. Maliye için kazanç önemli değil ticaretin yapıldığınının tespiti önemli. Siz ticaret yapıyorsanız defterinizi tutacaksınız gelir elde edip etmemeniz mühim değil. Devlet bir tarafın gider yazdığı kalemi karşı tarafta gelir olarak görmek ister, mahsup edilsin.



Sn. Range zaten dediğim gibi kar elde etmek amacıyla ticari organizasyon kurduysanız vergi sistemine kayıt olmanız gerekir aksini söylersek kanunsuzluk önermiş oluruz. Ben bu işi gerçekten yapıp yapmayacağınıza karar verdiniz mi onu sorgulayın diye yazdım. 12 aylık BAĞ-KUR istisnası önemlidir. Zarar halinde 75.000 TL lik istisnanın bir faydası olmaz ancak kar/zarar farketmeksizin 12 aylık emeklilik priminiin devlet tarafından karşılanması önemlidir düzenli ödemede bile aylık 750 TL maliyeti var. 9000 TL lik bir fayda sağlamış oluyorsunuz.
Keşke yakın bir şehirde olsaydınız. Şirket kurmak vergiler hakkında o kadar çok sorum var ki yanıt bekleyen