12 nisan itibarı ile politika merkezi kısmında bu güne kadar kapanan tüm uygulamaların raporu çıktı.

reklam sunumu devredışı bırakılan uygulama sayısında bir sınır var mıdır?
konuyla ilgili bilgisi olan var mı?