Bu konunun r10 da sadece bu kadar tartışılmış olması beni üzüyor. Keşke biraz daha fazla kişi görüş bildirse bilgi ve tecrübe alışverişi yapsak. Birçoğumuzu - yönde zarar verdi ama nedense yaşanmamış gibi davranılıyor