1 ay içinde gelmezse evinize en yakıp PTT ye gidin kendiniz sorun. Benim ki 1 ay önce gelmism bugün kargo için pttye uğradım. Ugramisken sorayım dedim. Kendim aradım buldum zarfların içinde. Adamların umrunda değil.