Merhabalar , var diyerek iki kuruşun günahına kimler girecek merak ediyorum
Şöyle bir bilgi aktarımı sağlamak isterim. İnstagram takipçi piyasası ilk oluştuğundan beri düşüşler hep vardı hep'de olacak bir şey. Ancak son 1 senede daha sık ve çok düşmesinin sebebi instagramın artık bu alanlardaki yaptırımlarının sıkılaşmasından ve eskiye oranla dataların artık organik user değil botlardan çekilerek yapılmasından kaynaklı. Ve piyasayı geçtim. normal satış fiyatlarına dünyada size bu hizmeti düşmeyecek şekilde satacak kimse yoktur...
Size önerim takipçisi düşmeyen hesaplar yani eski kuruluşu olan hesaplara yönelmenizdir. Bu konuda'da yardımcı olabilirim.
Yok hayır takipçi lazım ve kişisel hesaplarımız öncelikli dersenizde takipçinizi sabitlemeye ve yükseltmeye yönelik bir çalışma tablosu çıkartabilirim