Yorumlara bak arkadaş... Yok camiye ver, yok camiye verme milyonlar veriliyor löseve ver (lösev aç çünkü), yok aç susuz adama ver... Kimin parasını neye göre kime verdiriyorsunuz kardeşim? Yorum yapan, hesapta cevap verip yardımcı olanlara soruyorum; sen paranı kaybetsen ne yaparsın? Ya, parayı düşürdük, bulan da bari löseve versin mi dersin? Bulan bari camiye versin, bulan bari yoksul birine versin mi dersin? Yapacağın şey muhtara, karakola, düşündüğün bölgedeki esnafa gidip haber vermek, sonra ara ara gidip sormak olur. Bir kerede empati yapın arkadaş.

İşimiz gücümüz lafı döndürüp dolaştırıp dine getirip aşağılamak.