Hocam mahallemizdeki camiimizi kendi imkanlarımızla biz yaptık. Cumalarda para toplanıyor malum. Her zaman ne için olduğunu sorarım. Kendi camimiz için değil de müftülük,diyanet vakfı vs ise vermiyorum(tabi verenlere de saygı duyarım). Cami imamların malı değildir. İster yarım eder, ister etmez. Herkes gibi.
Hırsız ise hangi kurumda çalışırsa çalışaın hırsızdır. Eğer çalıyorlar diye düşünürsek hiç bir kuruma veremeyiz.
Devlet diyanete ayrılan milyarlarca liralık paradan çok cüzi miktarı sizin mahallede cami yapmak için ayırmak yerine, tarikatlara para aktarıyorsa tabii ki camiye yardım yapacaksınız.
Cami imamların malı değildir diyorsun eyvallah ta cami imamların işyeridir.
İmamlar dışında hiç kimse camiye gidiyor diye maaş almaz.
Siz orada camiyi yaparsınız, diyanet oraya imam atar maaş bağlar.
Ben birkaç imamı yakından tanıdım, camide yaşanan maddi durumları gördüm, tarikatların bazılarının belediyeden nasıl yardım aldığını yakından bildiğimden bunları söylüyorum.
Herşeyi bile bile boyun eğmek var, bilmeden temiz duygularla yardım etmek var.
Siz camiye gidip sadece namaz kılıp çıkarsanız, sandığa para atınca sanırsınız ki bu değirmenin suyu sadece camiye gidiyor...