Hocam mahallemizdeki camiimizi kendi imkanlarımızla biz yaptık. Cumalarda para toplanıyor malum. Her zaman ne için olduğunu sorarım. Kendi camimiz için değil de müftülük,diyanet vakfı vs ise vermiyorum(tabi verenlere de saygı duyarım). Cami imamların malı değildir. İster yarım eder, ister etmez. Herkes gibi.
Hırsız ise hangi kurumda çalışırsa çalışaın hırsızdır. Eğer çalıyorlar diye düşünürsek hiç bir kuruma veremeyiz.