Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahın yasalarını her yasadan üstün tutarım. Yak o zaman demek kadar cahilce ve saçma sapan tuhaf bir cevap bu platformdan duymayı beklemiyordum. Açıkçası büyük bir hayal kırıklığısınız.






Hocam sizi anlamıyorum gerçekten. Ben r10 da para kaybeden varmı diye sormuyorum. Paranın sahibini aramıyorum. Sahibini aradım bulamadım bu saatten sonra ne yapmalıyım diye r10 ailesine danışıyorum. Allah muhafaza yemek harcamak aklımın ucundan bile geçmez.
Merak ettim Allah'ın sokakta bulunan parayla ilgili ne yasası varmış?
Ben Kur-an'ı komple okudum, öyle birşey göremedim.
Varsa söyle de bilelim, ayet adıyla birlikte.

Yakmanın neresi cahillik?
Para yakmak günah mıymış?