Bir konuda da din düşmanlığı yapılmasa şaşarım 😀
Hırsız her yerde hırsızdır.
Tavsiyem bulamıyorsan emniyete ulaştır. Çünkü çıkıp birine versen, sahibi bulur ya da bulunursa cebinden ödemen gerekir. Aslında para vs bulduğunda en mantıklı şey dokunmamaktır. Kaybeden o yollarda gezerek bulur. Şahsen ben uçmayacak şekilde sabitleyip bırakıyorum. Ama ahlakımız o kadar kirlendi ki düşürdüğün parayı bile hemen arkandaki alıp cebine atıyor.
Hocam bunun din düşmanlığıyla ne alakası var.
İmamlar bile camiye yardım etmeyip camiden para isterken, diyanetin bütçesi
7,7 milyar liradan %34 artırılıp 10,5 milyar liraya çıkmışken neden diyanete pardon camiye yardım edilsin ki?