Bir konuda da din düşmanlığı yapılmasa şaşarım 😀
Hırsız her yerde hırsızdır.
Tavsiyem bulamıyorsan emniyete ulaştır. Çünkü çıkıp birine versen, sahibi bulur ya da bulunursa cebinden ödemen gerekir. Aslında para vs bulduğunda en mantıklı şey dokunmamaktır. Kaybeden o yollarda gezerek bulur. Şahsen ben uçmayacak şekilde sabitleyip bırakıyorum. Ama ahlakımız o kadar kirlendi ki düşürdüğün parayı bile hemen arkandaki alıp cebine atıyor.