ben de yaklaşık 15-20 oyunda 1-2 adam vurabilmiştim. ama biraz oynamaya devam edince adam vurmaya başlıyorsun. sesleri daha iyi kestiriyorsun. ateş gelince haritada kırmızı ile görmek gerçekçiliği öldürüyor bence.
en azından kurşun yediğimizde ekrandaki kızarmanın kurşunun yönünü anlayacak şekilde yapılması lazımdı. bu şekilde resmen insan öldürme simulasyonu olmuş oyun.