Estf, konu tartışmaya dönmesin ben aşağıya çekmeye çalışmıyorum. Herkes kendine değer biçer tabi ki. Forumda günlük çalışma bedeline 1000 TL biçen insanlar olduğunu görmek beni kıskandırmaz, aksine mutlu eder

Ülke şartlarına bakıldığında ve asgari ücretle 1 ay çalışan insanlar düşünüldüğünde bu gerçekten mutlu edici bir tablo.
Yok tartışmak değildi niyetim benim de. Tabii ki işi yapanın emeğinin değeri kadar yaptıranın parası da kolay kazanılmıyor ülkede. Ben yanlış anlamışım sizi, keyifli günler