Konuyu bir yol gösterin bir öneride bulunun diye açtım . Ama birbirimize tahammül edemiyorken öneri beklemek benim ayıbımdı kusura bakmayın konu gereksiz bir yere gittiği için kapatılmasını isteyeceğim