Kıymetli Arkadaşlar,

Herkese iyi dilek ve duaları için teşekkür ederim. Darısı tüm bekar arkadaşların başına


Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan neden evlendiğini internet ortamında paylaşır ki ? 🤔 Git eşinle dostunla arkadaşlarınla sosyal olmaya bak bence. Yeni trend bu galiba artık. Evlendim hüulooog şaaak bi evlilik fotoğrafı Allahtan resim koymamışsin. Gerek yok üstad böyle şeylere ayıptır.

Allah mutlu mesut bahtiyar etsin.
Hocam,

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

Ben mutluluğumu internet ortamında paylaşmadım; zaman zaman fikir alışverişinde bulunduğum, ihtiyaç anında destek aldığım, elimden geldiğince destek verdiğim, uzun süredir samimiyetim olan ve dost-arkadaş olarak gördüğüm insanlarla paylaştım