Vay be leş gibi burun akıntısıyla, hapşırıktan ölürken bu konuya rastladım. Bahar alerjisi 2 yıl önce başladı bende de. Genellikle doğuştan derlerdi ama 2 seneye öncesine kadar hiç yaşamıyordum.
Sanırım burnumu kesersem rahatlayacağım