Aina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Günlerdir kayıplarda olmanın nedeni çıktı ortaya ) Yine döktürmüşsün ellerine sağlık
ahaha yok abi ya şimdi karakoldan geldim bu aralar hep mevzulardayım bakma sen bana.