ooo beleş çay adres verin gelelim hocam

şaka bi yana adınıza sevindim ama 1 yıl çok uzun bir süre TL değer kaybetti malesef geçen yıl Nisan'daki 4000TL ile bu yılki Nisan ayı 4000 TL arasında çok fark var. Yinede sevindim almanıza bende zamanında içinde 1TL kaldığı için hesabımı kapatamamıştım. Alın sizin olsun diyorum "hayır o parayı çekmeniz lazım içeride para kalmaması lazım" diye garip bir cevap almıştım.
Kıbrıs Şehitleri'nde Mango'nun yanında 2. kattayım. Ne zaman isterseniz, başımla birlikte