AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar müjde
Garanti Bankası hesabımdaki parayı tasfiye yoluna giderek iade etti ve hesabımı kapattı.

Haspam, bir daha benimle çalışmayacaklarmış. Paramı alaraktan oradan ayrıldım.

Çok mutluyum. İzmir'de olan arkadaşlar isterse bunun şerefine çay & kahve ısmarlayabilirim
ooo beleş çay adres verin gelelim hocam şaka bi yana adınıza sevindim ama 1 yıl çok uzun bir süre TL değer kaybetti malesef geçen yıl Nisan'daki 4000TL ile bu yılki Nisan ayı 4000 TL arasında çok fark var. Yinede sevindim almanıza bende zamanında içinde 1TL kaldığı için hesabımı kapatamamıştım. Alın sizin olsun diyorum "hayır o parayı çekmeniz lazım içeride para kalmaması lazım" diye garip bir cevap almıştım.