Yeni yazdığım scriptin kodlamasını o kadar da güzel yapmama rağmen index alamıyorum.
Sayfalar çok hızlı açılıyor, içerik de zengin ama index almıyor, alınan tek tük indexler de siliniyor.
Oysa ilk başlarda mükemmel index alıyordu.
Google gibi getir yapınca index alıyor ancak.Anlamadım gitti.
Sanırım en iyisi beklemek.