scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki, Mart başında tibden dolayı 301 çekmek zorunda kalmış ve site tam otururken güncellemeye denk gelip tepetaklak olmuş bir site için şimdi yeniden başka bir domaine 301 çekmek mi daha mantıklı yoksa sadece oturup beklemek mi. 301 öncesinden şimdiye göre kayıp tam 3 katı hit olarak (ve her geçen haftaya görede biraz daha düşüş gösteriyor)
Hocam öyle ters zaman ki. Yani tutup buradan tekrsr 301 yaparken 10 defa dusunun.



mtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda bendeki toparlanmada durum şu.
Güncelleme öncesi ile güncelleme sonrası en kötünün ortasındayım.

Yani 1'den 10'a düştüysem şu an 5-7 arası dalgalanıyor. Belli ki ilerleyen aylarda daha da üste çıkacağız. Tekrar zirve için ümidim az olsa da hala ümit var. Ama bu süreç belli ki aylara yayılacak.
O zaman beklemekte fayda var hocam.